.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون عمرانی شهرداری ساری خبر داد
احداث 10 زیرگذر و روگذر در ساری
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری گفت: در سال آینده 10 زیرگذر و روگذر در 10 محدوده این شهر احداث می‌شود.
احداث 10 زیرگذر و روگذر در ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، عباس رشیدی در بازدید از احداث نخستین پارکینگ طبقاتی مرکز مازندران اظهار کرد: به دستور شهردار ساری سال 95 در 10 محدوده شهر که نیاز به مناسب‌سازی ترافیک دارد 10 زیرگذر و روگذر احداث می‌شود.

رشیدی با ابراز رضایت از روند پیشرفت این پروژه به آغاز مطالعات پیرامون طرح جامع ترافیک اشاره کرد و بیان داشت: پس از تهیه مقدمات لازم سرانجام تاکیدات شهردار ساری محقق شد و مطالعه برای تهیه طرح جامع ترافیک شهر آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت طرح فوق و نقش آن در مناسب‌سازی ترافیک، خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و پس از آن براساس طرح جامع ترافیک به سرعت آن را اجرایی می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری احداث 10 زیرگذر و روگذر در نقاط مختلف ساری را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: احداث این 10 پروژه از پایان فروردین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود تا بتوانیم همان‌گونه که شهردار به شهروندان وعده دادند سال آینده ترافیک مرکز مازندران برای همیشه مناسب‌سازی شود.

وی با اشاره به نقش مردم در مناسب‌سازی ترافیک، افزود: شهروندان ما نیک می‌دانند تلاش گسترده شهرداری ساری برای مناسب‌سازی ترافیک زمانی به ثمر می‌نشیند که آنها همکاری لازم را به عمل آورند چرا که بدون رعایت مقررات و توجه به فرهنگ رانندگی هر قدر ما تلاش کنیم قادر به مناسب‌سازی ترافیک نخواهیم بود.

رشیدی گفت: بنابراین انتظار داریم سال 95 سال تحقق فرهنگ رانندگی نیز باشد و همه ما چه هنگام رانندگی و چه هنگامی که عابر پیاده هستیم با رعایت ضوابط و مقررات به ساماندهی ترافیک کمک کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.